Beelden van FM-84 in Londen

Gisteravond trad FM-84 voor de tweede keer in korte tijd op in Londen. Deze keer in een grotere zaal waar 1200 enthousiaste bezoekers aanwezig waren. 

FM-84

Zoals altijd was zanger Ollie Wride weer in topvorm en zweepte hij het publiek lekker op.

Timecop1983 verzorgde het voorprogramma en speelde ook mee op het podium tijdens het nummer Let´s Talk.

Nu maar hopen dat de heren snel een keer in Nederland komen optreden.




Reacties

Meest gelezen de afgelopen 7 dagen

Waarom ik Retro Mapper ben gestart (en hoe het jouw retro-jacht gaat helpen!)

Sm0hm: Zweedse chiptune en rammende clubmuziek uit een Gameboy en Nintendo Entertainment System

Xbox Series X prijzen stijgen: wat betekent dit voor gamers in Nederland?

Ontdek de 'Robot Music' van Sunnexo: digitale soundscapes uit Nederland

De opmars van retro games in Nederland: nostalgie, verzameldrang en een bloeiende community