Album van de week: Gundam 2077 EP van Mantus

Het album van deze week is Gundam 2077 EP van Mantus.

Gundam 2077 EP van Mantus

Mantus is terug! Na de geweldige singles Robocop en Maze Runner is nu de eerste EP verschenen. Met Fallout, Gundam 2077, City Streets en Replicants bevestigt Mantus zijn status als een hele goede synthwave producer.

De nummers mogen dan iets donkerder van tint zijn vergeleken met de debuutsingles, ze blijven heerlijk in de oren klinken. Zelfs zeer spannend, aangezien Mantus de opbouw van de nummers heel goed tot een hoogtepunt weet te brengen. Deze EP laat je gewoon niet los en hoe vaker ik er naar luister, hoe meer nieuwe geluiden ik ontdek.

Gundam 2077 EP is verplichte kost voor iedere synthwave liefhebber. Steun Mantus en koop zijn muziek, want hij verdient het. Mantus is GEWELDIG!!!

Reacties

Meest gelezen de afgelopen 7 dagen

Waarom ik Retro Mapper ben gestart (en hoe het jouw retro-jacht gaat helpen!)

Sm0hm: Zweedse chiptune en rammende clubmuziek uit een Gameboy en Nintendo Entertainment System

Xbox Series X prijzen stijgen: wat betekent dit voor gamers in Nederland?

Ontdek de 'Robot Music' van Sunnexo: digitale soundscapes uit Nederland

De opmars van retro games in Nederland: nostalgie, verzameldrang en een bloeiende community